
Милош Арсић је завршио Историју уметности на Филозофском факултету у Београду. Радио је у Музеју града Новог Сада (Завичајна галерија) и Галерији савремене ликовне уметности, садашњем Музеју савремене уметности Војводине у Новом Саду као историчар уметности, музејски саветник.
Бавио се музеолошким радом, есејистиком и ликовном критиком. Био је члан Удружења ликовних критичара Србије, Међународног удружења уметничких критичара (АИЦА) и Удружења ликовних уметника примењених уметности и дизајна Војводине(по позиву). Добитник је Награде Културно-просветне заједнице Војводине за књигу есеја „Визуелни трагови“ и Награде „Искра културе“.
Поред многобројних самосталних и групних изложби припредио је студијске изложбе са одговарајућим монографским каталогом ( Савремена новосадска графика, Ликовна уметност у Војводини 1944 – 1954, Графика у Војводини 1900 – 1985, Сликарство у Војводини 1955 – 1972, Сликарство у Војводини 1900 – 1945, Актуелности у сликарству Војводине 1973 – 1993), више ауторских изложби са студијским текстом у каталогу о актуелним појавама у ликовној уметности Војводине XX и XXИ века (Знак као негација симбола, Хоризонтала – Вертикала, сукоб и сагласје, Ране деведесете, Парадоски еклектичког – реалне вредности континуитета обнављања, Стабилна конвенција слике – тренутак који траје, Таутологије, Између геометрије и геометријског – контекст ретростања), односно низ ретроспективних изложби сликара из Војводине са студијским текстом у пратећим монографијама: Бошка Петровића, Стевана Максимовића, Јожефа Ача, Анкице Опрешник, Стојана Трумића.


Објавио је књигу есеја Визуелни трагови и монографије о Миодрагу Недељковићу, Зорану Стошићу, Павлу Блесићу, Ратку Шочу, Милети Виторовићу, Јосипу Скендеровићу, Павлу Јовановићу, Петру Мојаку. Коаутор је у монографијама: Атеље 61 и Уметничка топографија Новог Сада. Поред неколико стотина текстова у различитим каталозима самосталних и групних ликовних, примењених уметника и дизајнера, објављивао је у часописима: Уметност (Београд), Поља, Стражилово, Уј Сyмпосион, Мисао, Пројект арт, Нови живот, Рад Војвођанског музеја, Сцена, Анали (Нови Сад), Улазница (Зрењанин), Кораци (Крагујевац), Градина (Ниш), Руковети (Сомбор), Луча (Суботица), дневним и недељним новинама (Дневник, Глас, Светлост, Око, Вјесник), био је сарадник на Енциклопедији Југославије и Новосадској енциклопедији.
Објава преузета за Фејсбук странице Музеја саверемене уметности Војводине