UPIDIV | Udruženje likovnih umetnika primenjenih umetnosti i dizajnera Vojvodine | Association of Applied Arts Artists and Designers of Vojvodina

Konkurs za nacionalu postavku nastupa Srbije na Praškom kvadrijenalu 2015. godine

foto Srbija na kvadrijenalu 2007

Srbija na Praškom kvadrijenalu 2007: Branko Pavić, „Magična kocka“ Foto: Sonja Žugić

CENTAR ZA SCENSKI DIZAJN, ARHITEKTURU I TEHNOLOGIJU – OISTAT CENTAR ZA SRBIJU, Novi Sad i MUZEJ PRIMENJENE UMETNOSTI, Beograd kao organizatori raspisuju OPŠTI I POZIVNI KONKURS za učešće u IZLOŽBI NACIONALNE POSTAVKE NASTUPA SRBIJE na Praškom kvadrijenalu scenskog dizajna i scenskog prostora 2015. godine

Praško kvadrijenale najznačajnija je svetska manifestacija posvećena scenografiji, scenskom dizajnu i scenskom prostoru. Osnovana 1967. godine, ova manifestacija danas predstavlja široku platformu za istraživanje različitih oblasti scenskog stvaralaštva – od artikulacije fizičkog prostora za igru i dizajna dekora, kostima, zvuka i svetla u pozorištu, preko umetničkih i kustoskih praksi iniciranih ukrštanjem i preklapanjem arhitekture, scenskih i vizuelnih umetnosti, do site-specific projekata i upotrebe prostora savremenog grada kao pozornice.

Konkursni materijal za Praško kvadrijenale – Nacionalna postavka

Nastup Srbije u Nacionalnoj postavci Praškog kvadrijenala 2015. godine inspirisan je pozicijom i značajem politike u savremenom društvu, kao i relacijom koju politika uspostavlja sa umetnošću i kulturom danas i procesima koji se u tim odnosima stvaraju.

Pravo učešće imaju umetnici i svi oni čije delo može da se smatra delom iz različitih domena scenske arhitekture i dizajna, izvođačkih i vizuelnih umetnosti (scenografija, kostimografija, arhitektura i dizajn scenskog prostora, dizajn svetla, dizajn zvuka, fotografija, video, instalacija, animacija, slikarstvo, ples, režija, dramaturgija…)

Rok za predaju konkursnih radova je utorak, 20. januar 2015. godine, u podne (12.00 sati). Sve informacije o konkursu, pogledajte na sajtu Scen-a: www.scen.uns.ac.rs
unnamed    unnamed

Komentari nisu dozvoljeni.